Onlarda gittikleri yerde karantinada olacak. 17 gun sokaga cikilmadigi icin covidde artis gorulmez. Yani birsey degismeyecek. Ha istanbulda evde durmuslar ha bodruma yazlikta durmuslar. Sokaga cikmadiktan sonra sorun yok. Keske bir yazligimiz olsaydi da ben se gitseydim ohh ruzgar eserdi balkonda pufur pufur deniz havasi. Napalim bizde telden takilcaz:(