Gygy Mavi5253 bizde benzer durumdayız, mamayı azaltarak bırakmaya çalışıcaz ama siz birden mamayı nasıl bıraktınız, bizimki asla uykuya dalamıyo. Bi de mama verince kaç saat uyuyo, benim oğlum mamayla uyursa kesintisiz 2 3 saat uyuyo da merak ettim
Mavi5253 Gygy benimki de asla uykuya dalamıyo gerçekten çok az uyuyan bi bebek ben zaten 5-6 kere 30 cc veriyodum günde sonra 3-4 e düşürdüm 1-2 derken tamamen kestim. Kendim kestim yani doktor kontrolünde değil. Benim oğlum da o şekilde mama yiyince çok uyuyo sebebi de mama ağır geliyo sinidiremiyo ağırlık yapıyo ve uyuyo. Aynı bizim gibiler aslında biz nasıl ağır bi yemek yiyince direk mayışıyoruz o şekilde
Mavi5253 Dilbur bende böyle düşünüyorum tabi ki anne sütü yoksa mama vericez karşı değilim ama varken vermek istemiyorum benimki de aynı şekilde kabız oldu mosmor oluyodu ıkınırken fitille yaptırdım nasıl ağlıyordu yavrum ama dün dört kere kakasını yaptı mesela hemde kendi başına gayet sakin sakin anne sütünü alınca düzeni oturdu geri
Msbebek Mavi5253 canım gazı olunca da emmrk istoyor benimki gazı olursa sürekli emiyo memeden ayrılınca kıyamet kopuyo
Msbebek Mavi5253 evet kasıyo kendini işte bide emiyo sürekli kusuyo bidaha emiyosa oda gazdan oluyo canım
Mavi5253 Msbebek Goksununannesi Hasretkoc Narin9 kızlar ya bugün sağlık ocağına götürdüm kilosunu öğrenmek için hastanede en son 12 gün önce 3700 dü şimdi 3800 çıktı kafayı yicem ya. Sağlık ocağında ki kadın tartılar arası fark olur dedi ama yani bu kadar mı olur ya çok az kilo almış nasıl oluyo ya
Msbebek Mavi5253 tartılar arasında fark oluyo ama 100 gram oynuyo en fazla kuzum istersen Mama da ver arada ben meme de veriyorum.mama da .. benimde kilo alımı azdı mama başladım istersen sende başla
Rainyellow Mavi5253 canım bebekler ayda 500gram almalı sizinki şimdiden 1 kilo almış bile .. istersen akşamları 1 öğün mama ver gündüzleri göğüsler dolu oluyor akşama doğru boşalıyor İçin rahat edene kadar mama ver yada sağma makinen varsa hatta 1 2 öğünü sağıpta verebilirsin doyduğundan emin olmak İçin
Goksununannesi Mavi5253 canım hiç endişe etme haftalık olarak değil de ay olarak hesapla. Bi hafta almaz bi hafta alır. Benim kızımda öyleydi kafayı yiyordum.
Rainyellow Mavi5253 şu doymuyor mu endişesi çok sinir bozucu ama kilo aldığını gördükten sonra geçiyor o endişeler.. memede ağladığında göğüsünü değiştir diğerininde de ağlıyorsa sebebi gazdır midesi rahatsız oluyor, benim oğlum memede ağladığı zaman memeden alıp pat pat sırtına vuruyorum gazını çıkarıyorum sakinleştirip sonra devam ediyorum.
Mavi5253 Rainyellow 60 cc mama verdim bu akşam rahat yatsın uyusun hemde diye gazını çıkardık yatırdım ağlayarak uyandı aldım kucağıma kustu direk 🤷♀️
Rainyellow Mavi5253 60 cc fazla gelir 30 cc yapsan yeterli olur bizde başlarda hep kusuyordu bu sefer midesi boşaldı açmı ikilemine düşüyor insan doktoruma. Sormuştum Yediğini bazen komple çıkıyordu eğer besledikten 10 dakika sonra kusuyorsa tekrar besleme fazlasını atıyor demişti
Mavi5253 mehtap92 emzikte bir aydan sonra verdim ama iki üç çekip fırlatıyor öyle adam akıllı tutmuyo 🤷♀️
Msbebek Mavi5253 bazen ne yaparsan yap kusuyo ağlıyo 😃 böyle böyle buyucekler inşallah annesi 🥰 bizimki 2.5 aylık oldu biraz rahatladı başlarda çok agliyodu ne yapsam yatiriyodum yatağa koyuyodum uyaniyodu sürekli smdi biraz daha sakin
Mavi5253 Msbebek Msbebek haklısınız bazen belki de sadece sabırla zamana bırakmalıyız ama işte annelik çok farklıymış her şeyden bi şey çıkarıyorum 🤷♀️😀