Mavi5253 Msbebek Msbebek haklısınız bazen belki de sadece sabırla zamana bırakmalıyız ama işte annelik çok farklıymış her şeyden bi şey çıkarıyorum 🤷♀️😀
Msbebek Mavi5253 evet bende öyle yan bakiyo dik dik mesela acaba niye öyle bakiyo bişey mi oldu 😃😃😃 🙈
Goksununannesi Mavi5253 canım hiç endişe etme haftalık olarak değil de ay olarak hesapla. Bi hafta almaz bi hafta alır. Benim kızımda öyleydi kafayı yiyordum.
Mavi5253 Goksununannesi umarım dediğiniz gibi olur çünkü emmesi güzel maşallah sütüm de var acaba diyorum benim sütüm mü vitaminsiz ya 🤷♀️