Aydanyirtici Susamanne bende sizin gibi çok çabalıyorum sut çayları sagimlar ama olmayınca olmuyor ben yine de pes etmedim ama sizde dert etmeyin rabbim çocuklarımıza saglik versin
GMSRI Susamanne bende yeni doğum yaptım ve ebe bana makinedense elle sağınca daha çok geldiğini söyledi, bir de elle sağmanızı tavsiye ederim eğer denemediyseniz
ebrusen Susamanne benim ilk zamanlar 30 geldi sağmaya devam ettim ve sonra 120ye kadar çıktı. Şuan 21 günlüğüz ve birkaç gündür bende sütümü sağdığımda az geliyor, tekrar süt arttırma yollarına bakıyorum. Memeden çok emmek istemiyor bebeğim 10 dk emene kadar ağlıyor sürekli ve uyuyakalıyor, bu yüzden biberonla sağıp veriyorum. Bu yüzden bizde mama ağırlıklı besleniyoruz ve çok üzülüyorum
Betii34 ebrusen yorgun oluyorlar uyuya kalıyorlar benim kızımda öyleydi yılmadan emzir sütüm az deme 1. 1.5 aylik olunca ceneai güclenir daha rahat emer süt kanalları da iyice acılmıs olur sakin üzülme stres yapma
Dilekkuzu Benimde sütüm azdı mayya kullandım ve süt çayını iyi geldi canım ama düzenli içmediğim için mamayı tam bırakmadım
Ezgiersoy Susamanne ben de de böyle olmuştu. İlk bebeğim mama takviyesi yaptık hep. Ne yaptıysam olmadı . O süt hiç yetmedi bebegime.. çok uzuluyodum hala da üzülürüm ama kabullendim artık 😢 sağlık olsun … İnşallah sende böyle olmaz bol bol sütün olur 🙏🌼
bikerem Susamanne benim iki meme toplam 45 cc yi hic gecmezdi.oglum 6.5 aylik. Her ay 1kilodsn fazla aldi ve su zn 9.5 kilo. Yanj demrm o ki bebek ve makina bir olmuyor. Bebek makineden kat be kat fazla sut cikariyor
Elay30 Susamanne süt emzirdikçe artar ve hiçbir makine bebeğin ağzından kuvvetli değildir. Cc lere takılmayın bol bol emzirin süt yetmediğini düşünmek sütü azaltır
Taze1mom Susamanne migros ve şok da maltana var içmeni tavsiye ederim onu içince göğüslerimin dolduğunu keşfettim hep içmeye başladım çevremede çok önerdim herkes memnun kaldı
Orion Susamanne canım benim ilk başta hiç sütüm gelmedi.sonrs 3. Gün bebek sarılık oldu kan uyuşmazlığı da vardı benle bebek arasında.2 gün yoğun bakımda yattı.çıktığında elimle bir sıktım süt geldi mutluluktan dedi doktor.sonra 1 hafta boyunca mama artı emzirme gittik hep 30 40 cc anca geliyordu.kontrolde doktor artık mamayı bırakın dedi.ben de doymaz ama dedim sen bırak dedi ve sütüm gün geçtikçe arttı.kilo alımı normal artık.sağım çok gerekmedikçe yapmıyorum artık sağınca da 90 cc anca çıkıyor göğüs doluysa o da.yani bebeğin emmesi çok çok önemli.ama bu arada galactago ben de çok işe yaradı.birde vişne kompostosu.içtiğimde göğüs doldu direk hatta gece ağrısından süt sağmaya kalktım o kadar etkili oldu.ve şunu unutma sütüm var bebeğim doyuyor dersen o süt artar emin ol.sütüm yok psikolojisine girme
Susamanne bebegimi emzirirken bebeğim 5 dkdan sonra mememi çekiştiren beni itmeye calisiyor ağlıyor sanirim o sırada sut gelmiyor sinirleniyor yani ben her emzirdigimde 5 dk içinde emzirme bitiyor yutkunma sesi de bitiyor 😪😪
Sln20 Susamanne Canınızı sıkmayın, taktıkça çekilir. Formül süt veriyorsanız zaten besleniyor. Sizden o 5 dk’da aldığı süt bile ona yeter. Yemek üzerine kahvesi olsun o da takılmayın. Sağlıklı olduğu sürece mama meme farketmez. Hepsi şifa olsun 🌸
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Susamanne Sağmadan ziyade bebeğiniz sağilandan daha fazla emer. Bu cclere takılmayın. Ek olarak ısırgan otu çayı güzel süt yaoıyor iç uyu mis. Birde garip ama petibör bisküvi ye. ☺️ Kafana takma. Ben hiç sağmazdım .
Yamanikomm kubusss ne arttı ne azaldı ama sarılıktan dolayı bizim göğsümüde sağınca öyle geliyor artık bol bol emİrmeye çalışıyorum inş çoğalcak
Susamanne kilo alımı iyi ama günde 7-8 kere 90cc mama yiyor, anne sütü sagdigimi veriyorum 3 saatte bir toplamda gün içinde 90cc annes ütü alıyor yani sadece bir öğün, emzirme kısmına dediğim gibi 5 dk sonra savaş başlıyor yüksek ihtimal sut gelmiyor