Susamanne aynı sizin gibiyim beni anlatıyorsunuz resmen. Ben de humana still tea, galactaco ve ebebekteki malt içeceğinden düzenli kullanıyorum. Suyu bol içtiğimde 40 cc oluyor. Uyumakta çok iyi geliyor. Soğan ye dediler çok arttırıyormuş diye yemeye başladım ama kokusuna dayanamayıp bıraktım bir de midemi rahatsız etti. Soğanı deneyebilirsiniz. Benim ayrıca göğüs ucum da küçük silikon kullanıyordum artık onu da sevmez oldu 3-4 gündür hiç emziremiyorum😔 sütümüz yettiği kadarıyla şifa olsun inşallah bebişlerimize🤲🏻