beyazgelincik aynı ben ama ben olumlu yönden bakmaya başladım yani en önemli şey benim için ne diye sürekli kendime soruyorum cevap tabiki çocuklarım bakın aynı şeyleri yaşıyoruz 2bucuk yaşında kızım doğduğundan beri ağlar oğlum 3bucuk aylik süt urunlerin ealerjisi var sabah akadar gaz vs kaç kere uyanıyorum en az 6kez sabah 6ayaktayiz akşam 10kadar ama yetismeyi bıraktım tatlım yetisirsem uzayliyim zatn oyl bir dünya yok inanki gün içinde en önemli şeyler neyse onu yapıyorum yemekleri iki günlük yapıyorum y mek yaptığım gün temizlik temizlik yaptığım gün yem k derdim olmamalı evi süpürür silersem ertesi günde mobilyaları silerim tuvalet banyo vs yaparım günde bir satımı büyük kızımla oynarak geçiriyorum bir saatte parka çıkıyoruz böylece temiz hava alarak kedim içinde güzel birşey yapıyorum akşam uyuduklarindw zor bir yemek yapacaksam onun malzemeleri hazırlarım ya da yaparım misal dolma sulukofte salata malze yıkayıp kurulayın hemen hazır çorbayı sabah yaparım kahvaltıdan sonra .kolay şeyler yapıyorum birde şu sıralar hersyi yüzeysel yapıyorum yani