beyazgelincik tek çocukla ben bile bir şey yapamıyorum zorla çocuğu uyut kalk çamaşırları at kurut bulaşıkları boşalt yerleştir içim çıktı gerçekten artık saldım hiç bişey yapmıyorum evde ki kırıntılara karıncalar geliyor robot süpürgem var birde o 7/24 ev süpürüyor o süpürmese kimsenin kalkıp
yapacağı yok 1 yıl oldu kuaför yüzü görmedim geçen eşim bıyıkların çıkmış benim makinayı vereyim sana diye dalga geçiyor hiç umrumda dahi olmadı o kadar alıştım ki
pasaklılığa adam beni boşasa haklı ama bana boşanmak bu ara bir mantıklı geliyor anlatamam veririm çocuğu kreşe gider çalışırım paramı kazanırım kimseyle derdim olmaz bu ay maaş yetecek mi deterjan alabilcekmiyiz Borcu ödeyince ne kadar kalıyor markete kaç parayla gidicez dertleri kalmaz yeminle içim sıkılmış. Postuna çökmüş gibi oldum kusura bakma 😅