beyazgelincik Hepimiz aynı duyguları yaşıyoruz sanırım bizimde ikizlerimiz var 4 aylık doğumdan beri yalnızım o kadar zor geçiyor ki kendime bakım adına yaptığım sadece duş almak var inanımaz yoğun geçiyor tüm gün ama geçecek bu günlerde diyorum büyüdükçe herşey düzene giriyor mesela uyku saatleri düzene girdi bizde saat 7 8 en geç 9da uyuyorlar gündüz uykularına bağlı olarak uyumadan önce bi mama veriyorum sonra birde en son biz yatmadan veriyoruz uyurlarken bu saatte bi tanesi uyandı işte acıkmış hemen mama verdim uyumaya devam etti aynı anda diğerine de veriyorum uyanmadan sabaha kadar aralıksız uyuyorlar bu şekilde saat 7 8 en geç 9 gibi yatıp sabaha kadar kalkmıyorlar bi tanesi bi bu saatlerde acıkıyor mama verince hemen uyuyor tabi sabahta ona göre 6 7 8 aralığında kalkıyorlar bende birini almayı düşünüyorum çünkü gerçekten iyi güzel ama yıpranıyorsun😔😔