Yenidenanne ballicorek_ahmet evet kullanıyorum cok memnunum diger utulerle yapınca sanki hic utulenmemis gibi geliyor tefal benimki
ballicorek_ahmet Yenidenanne evet gercekten oyle kirisiklik kaliyor ya da cok uğraştiriyor tam modelin adini biliyor musunuz
ballicorek_ahmet Deletedmom54121 😄😄 ah ahh keşke bende bayrmadan bayrama yapsam hic sevmiyorum ütu yapmasini ama mecbur her hafta utu yapiyorum
ballicorek_ahmet Deletedmom54121 bnede kendime yapmiyorum esimin gomlek pantolanlari memur olunca dikkat ediyorum mecbur
ballicorek_ahmet Luckyone 😂😂😂 insaAllah yenilersin . Ama ne kadar iyi olursa olsun normal utuler iz birakiyor bazi kiyafetlerde renkli gomleklerde mesela . Ve kırısiklik kalmiyor benim utumde kirisiklik kalmasin diye cok ugrasiyorum
Yenidenanne ballicorek_ahmet evet onda 1 kere basıp geciyosunuz digerlerinde bastır bastır yine olmuyo yarın bakarım modeline yazarim
nursocum ballicorek_ahmet ben tefal kullanıyorum aşırı memnunum. Ütü sürem yarıya düştü resmen ki ben hergün ütü yaparım
ballicorek_ahmet nursocum ben her gun yapiyorum ya da toplu 1 hafta giyilecekleri yapiyorum. Tefalden memnun olan cok gibi 🤩 hem zamandan kazandıriyor hem guzel ütulüyor
Masev ballicorek_ahmet philipsgc9330 modelini kullaniyorum kirisikliklari cok kolaylikla aciyor cok memnunum. Annem bikac ust modelini kullanmasina rağmen onunkinden daha kullanisli cikti bu model
ballicorek_ahmet Masev kazanli utuler genel itihbariyle begeniliyor bu modeli de yaziyorum teşekkür ederim ❣
Nur98 ballicorek_ahmet https://images.app.goo.gl/WqgJapkoxTDBQKZn7 ben bunu kullanıyorum güzel gercekten