ballicorek_ahmet Kazanli ütü kullanan var mıı? Hangi markayı kullaniyorsunuz, memnun musunuz? Bende almayı düşünüyorum
uykucukoala ballicorek_ahmet ben kazanlı değil de philips azur elit kullanıyorum çok memnunum 700 liraya almıştım 1600 olmuş
ArasMom_34 ballicorek_ahmet annem 5 yılı aşkındır kullanıyor ben 3 yıldır tefal kullanıyoruz baya memnunuz
ballicorek_ahmet Serifeelifasel evet cok kullanisli normal ütuler gomleklerde falan yanik gibi izler birakiyor düsuk ayarda bile
egeninanns ballicorek_ahmet bende fakirin Kazanlı ütüsünü kullanıyorum memnunum annemde de var aynısı yıllardır sorun çıkarmadı
ballicorek_ahmet Nur98 vestel ya da fakir duşunuyordum ama fikir almak istedim emin degilim hangi marka almak istedigime . Beyaz esyalar vestel memnunum o yuzden dedusundum biraz
Kesici Philips en güzeli fakat modelden modele değişiyor. Devamlı su derdi yok doldur üç pufla ütülesin
Deletedmom54121 ballicorek_ahmet philps kullanıyorumda ben bayramdan bayrama ütü yapıyorum ya resmeno geldı aklıma saol
ballicorek_ahmet Deletedmom54121 😄😄 ah ahh keşke bende bayrmadan bayrama yapsam hic sevmiyorum ütu yapmasini ama mecbur her hafta utu yapiyorum
Luckyone ballicorek_ahmet 6 yıl önce Profilo Kazanlı ütü almıştım hala bozulmadı ya bozulsa da yenilesem diye gözüne bakıyorum 😅 Çok güzel açıyor kırışıklıkları memnunum ama eksileri de var. Benimki geç kaynatıyor suyu 5 dk falan bekliyorum ve kazanıyla birlikte ağır. Şu an alsam kaliteli normal bir ütü alırdım.
ballicorek_ahmet Luckyone 😂😂😂 insaAllah yenilersin . Ama ne kadar iyi olursa olsun normal utuler iz birakiyor bazi kiyafetlerde renkli gomleklerde mesela . Ve kırısiklik kalmiyor benim utumde kirisiklik kalmasin diye cok ugrasiyorum
ArasMom_34 ballicorek_ahmet https://hizliresim.com/evcrz2 bizimkisi bu canım aslında rengi daha canlı mor burada sönük gibi çıkmış 🙈
Nur98 ballicorek_ahmet https://images.app.goo.gl/WqgJapkoxTDBQKZn7 ben bunu kullanıyorum güzel gercekten