ballicorek_ahmet nursocum ben her gun yapiyorum ya da toplu 1 hafta giyilecekleri yapiyorum. Tefalden memnun olan cok gibi 🤩 hem zamandan kazandıriyor hem guzel ütulüyor
ballicorek_ahmet Masev kazanli utuler genel itihbariyle begeniliyor bu modeli de yaziyorum teşekkür ederim ❣
Uzaymekiii ballicorek_ahmet kazanlı ütüm var ama genelde normal buharlı ütü kullanıyorum çok ütüm olmadığı sürece çünkü ütü masasını kur suyun ısınmasını bekle falan uzun geliyo bana philips azur serisinden bir ütü almanızı tavsiye ederim çok daha kullanışlı👍🏼
ArasMom_34 ballicorek_ahmet https://hizliresim.com/evcrz2 bizimkisi bu canım aslında rengi daha canlı mor burada sönük gibi çıkmış 🙈
ballicorek_ahmet Keşke bu postu açtıgim zamanlar alsaydik ütüyü. Arastirmaya başlamıstım biraz bekledim sonrada fiyatlar uçtu. Ama mecbur alacagiz kullandıgğınız memnun oldugunuz kazanlı ütüleri yazabilir misiniz