sevgi88 öncelikle senin yaşadıkların belki daha fazlasını yaşadım kendini harap etme lütfen sürekli üzülerek araştırarak günlerini boşa geçirme doğduğundan beri kusuyordu benim bebeğim reflüyü vardı ilk başta alerjiden şüphelendi doktorlar cünkü gelişim geriliğide vardı ama erken doğmuştu ve sadece emiyordu emziğini kusuyordu. Diyet yaptım birsürü tahliller her gün hastaneye gittik ve birsürü para harcamamız da cabası. Sonunda ne oldu dersin reflü ilaçları da etki etmeyince kabullendik ve ek gıdaya geçince 6. Ayda azalıp 8 ayda tamamen bitti kusması. Sabret dua et geçecek bazı bebeklerin daha erken de geçiyormuş bak ne güzel kilosu vs iyiymiş takma kafana normal ama bir alerji testi vs yaptır mesela mukuslu kaka, kaka da kan egzama vs var mı bunlara da dikkat et geçmiş olsun🤎🥰