Bu konuda ben çok çektim. Kızımda reflü vardı uyurken bile kusardı sıçrayarak uyanırdık boğuluyor sanardık. Gündüzleri üst değiştirmekten yorulmuştum artık. 5 ayı bitirdi kusması bitti çok şükür. Yatar pozisyonda emzirme ve reflü yatağı çok işe yarıyor. Emzirdikten hemen sonra yatırma. Tez zamanda düzelir senin bebişte inşallah 🙏🏻