sevgi88 ben de kafayi yemek üzereyim, beslemeye korkuyorum çocuğu, kucağıma alıyorum kusuyo, yatağına yaptırıyorum kusuyor, omzumda yerlere kadar kustu bugün, koltuk hali falan kalmadı zaten, hergun en az on kere üstünü değiştiriyorum, kendiminkini de tabi, 4. Ay da geçer diyorlar, 1 ay kaldı, umarım geçer