Nursing_10 ben de aynı şekilde bebeğim doğduğunda sütüm gelmediği için mama desteği yapmaya başladım. Aynı sizin gibi günde bir iki biberon. 11 aylık oldu gündüzleri emiyor geceleri hala mama veriyorum. Hep Hipp combiotic kullandım çok memnundum ama gaz işi tabi ki bebekten bebeğe değişiyor sadece mamayla alakalı da olmayabilir. Ben sütüm yetersiz diye mama verirken kendimi hep kötü hissettim. Bebeğim büyüyünce anladım ne kadar anlamsız olduğunu. Lütfen siz öyle yapmayın mamayı kötüleyenlere kulak asmayın ama tabi ki aynı zamanda memeyi bırakmaması için de elinizden geleni yapın. Güle güle büyütün bebeğinizi 🌸