Nursing_10 ahh bende aynı durumdayım memeyi gördü mü ağlıyor emziremediğim için sütüm artmıyor🤷🏻♀️🤦🏻♀️ Süt artırıcı çaylar, macunlar kullandım ama bebeğin emmesi gibi olmuyor. Mama içinde başta aptamil ve golden goat kullandım çok gaz yaptı. Şimdi evolviaya geçtik bakalm nolcak 🤷🏻♀️