Pes etmeyin benim de sütüm 4. Gün geldi şırınga ile mama verdik. Sütüm geldikten sonra göğsümü bir türlü tutturamadım göğsüm içe dönüktü sağma makinesi ile sürekli sağdım. Mememi vermeden önce sağma makinesi ile çıkarıyordum 11.güne kadar silikon uçla dudağının kenarından şırınga sıka sıka emzirmeye çalıştım. Size tavsiyem mememizi tutturmaya uğraşın tutuyorsa Eds yapın yandan da şırınga ile sütünüzü sıkın. Tutturamazsanızda silikon uçla aynısını yapın 5 dk geçtikten sonra silikon ucu çıkarıp yine memenizi teklif edin. Vazgeçmeyin bence inşallah göğüs yaralarınız olmaz biz 50 günlük olduk hala göğüs yaralarım var ilk 30 gün ağlaya ağlaya emzirdim.