Ahh benim durumum 😥 benim oğlumda 10 gün küvezde kaldı çıktıktan sonra emzirmeye çalıştım ama almıyordu fakat hastanedeki son gününde emzirmeye gittim 1 saate yakın sorunsuz bir şekilde emdi ve hiç bırakmadı ama eve geldiğimiz gibi gitti bir daha da almadı çok zorladım ama aç kalıyordu mecburen biberonla mamaya geçtik 😭 inşallah seninki alır daha çok yeni seninki umarım alışır hemen memeye 🙏🙏