Kuzeymen benimkide aynı memeyi alınca yüzünü buruşturup kıyameti koparıyo Hiç istemiyor ağlama krizine giriyor. Bende ağladığı zaman epey zorladım. 😢 mutlu olduğu zamanda vermeye çalıştım onda da kabul etmedi. Mecbur biberonla besliyorum. Mama da yiyor 🥺😕