Gulistanikra Birbebek34 canım galiba bu aşı 2 doz 12 ay 18 ay bide 1. Sınıf pekiştirme olarak ama bize bugün yaptılar 9 aylığız
Birbebek34 Gulistanikra bizi aramadılar sanırım 1 yaşında yaparlar 🤷♀️peki yan etkisi oldu muateş vb.
Birbebek34 Bilgemmm sanırım bizim de yapmayacaklat 1 yaşında gel demişti şimdi hatırladım ama neden fikirler ikiye ayrıldı 🤔
Birbebek34 Nik_mik_yok evet bazılarına 9 ayda yapılıyor bazı sağlık ocakalrı da 1 yaşında yapıyor muş sanırım bize de 1 yaşında yaparlar🤷♀️
Birbebek34 rike-nile-aro hmm anladım olabilir ama bazı bebeklere 1 yaşında yapıyorlar bizi de aramadıklarına göre 1 yaşında yaparlar🤷♀️
Birbebek34 rike-nile-aro bugun sormak için gittim normalde bir yaşında yapıyoruz ama hazır gelmişken yapalım diger dozu da 1 yaşında yapalım dedi aşı olup geldik🤷♀️
Elifadakrt Benim hemşirem geçen gun aradı, biz menenjit vurduracaktik onu sordu kizim hasta sonra vurduracagiz dedim, 9. Ayda canli aşısı var ikisinin arasına 1 ay koyalım dedi. Bir de 12. Ayda aşısı varmış
Merve87 Birbebek34 ben daha geçen gün sağlık ocağına gittim oğlumun kan degerlerini vermek için 9. Ayda getireyim mi gerek var mı dedim yok 1 yaşına gelince biz arıyacagiz seni dediler Allah Allah ya şimdi yoruari okuyunca içime kurt düştü tekrar gidip sorucam..
Birbebek34 Merve87 evet bzie de 1 yaşında var demisti unutmuşum ama yine götürdüm hazir gelmişsiniz yapalım dedi yaptırdık 12 ayda tekrar yapıcaz dedi istersen sorabilirsin ☺️