Birbebek34 evet kkk aşısını öne çekmişler avrupadaki gibi avrupada 9. Ayda yapılıyomuş bu aşı hemşiremize sormuştum bende normalde 12. Ayda görünüyo die doktorunuza da sordum oda yaptır dedi ve yaptırdık şükür ki hiç bişey olmadı yalnız 1 ay öncesinde yumurta beyazı yedir bebeğe dene dedi yumurta beyazı varmış aşının içinde alerjisi çıkarsa yapmıyolar bende yedirdim yapmayınca aşıyı olduk