lanadelmiyav artık havalar ısınmaya başladı tek kat gitdirin cok kalın olmayacak şekilde benim kızım subat doğumlu o ara hava soguktu tabi iki kat giydiriyordum ve soba yanıyordu cok terliyordu ama üşür diye bi önlem almıyordu ondada vardı snra artık tek kat giydirmeye başladım özellikle gündüzleri gece nolur nolmaz üstü acılır diye iki giydiriyordum ama gündüz tek kat yeterli oluyor