lanadelmiyav canım öncelikle panik yapma kaşıntısı var mı ? Biraz gözlemle kaç aylık ? Birşey yedikten sonra mı oldu kaç gündür devam ediyor. İsilik yada alerji kaynaklı gibi duruyor. Bebeğimde bir dönem egzama sorunu oldu kuruluk ve pul pul dökülme gibi durmuyor oyüzden egzama tarzında bişey değil bence panikleme biraz gözlemle bakalım 🤎 cildi hassas bebeklerde çok sıcak su ile yıkanınca isilik ve egzama olduğunu söyledi bana birisi ve bende gerçekten ılık suyla yıkayınca egzamanın azaldığını fark ettim bunuda bir dene üşütmeden ☘️