lanadelmiyav canım çok geçmiş olsun alerji veya sıcaktan olmuşa benziyor ve bugünlerde kapalı paket gıdalardan yani bisküvi kraker gibi ürünler çok tükettinmi. Bizdede olmuştu bende o sıra kapalı gıdayı çok tüketmiştim doktorumuz bu gıdaları yemememi söyledi yemedim ve geçmişti ama doktorunuza danışmakta tabiki çok fayda var