KubrAyhanYigit sevimlienerji En son çorbayı kaşıkla içmek yerine kaseyi dikip icirmistim bardağı da sever ya 😂
Yusuf20 sevimlienerji zor ama alıştırma bardağını döker çok hareketli çocuk kaşıkla verince bile çoğu zaman tükürüyor.biberonla düzgün içmiyordu suyu alıştırma bardağıyla oyun eder
sevimlienerji Mircet 😂😂😂🤭 valla bende düşünmüyor değilim hayalî bile güzel.birde benim oğlum yıkanmayı çok seviyor hiç çıkmaz artık sudan
curly_mom sevimlienerji Hımm anladım doğru 👍🏼😄 ben hanimish marka aldım güzel memnunum akıtma yapmıyır ama 9 aylık için uygun mu bilemiyorum belki pipetlilere geçmek istebilirsin https://imgyukle.com/i/OXJaoQ
Babybloom sevimlienerji alıştırma bardağını hiç sevmedi ya bardakla ya da kaşıkla içiriyorum. 7buçuk aylık. Siz belki pipetli suluk alabilirsiniz.
Mircet sevimlienerji allahtan seviyorlar burda okuyorum bazı anneler zorla banyoya soktuğunu söylüyor biz banyodan çıkarken feryat figan😂
sevimlienerji Mircet aynı biz 🤭🤭 benim oğlum da öyle çıkarınca çok ağlıyor ayrılmak istemiyor banyodan 😂gün içinde bile sürekli banyoyu gösteriyor gitmek istiyor sürekli