Merhaba sevgili anneler 🥰
Bebeğim 9 aylık şimdiye kadar suyu hep alıştırma bardağı ile içiyordu ama 2 tane minik dişi sayesinde koparmış 😂sizce neyle içmeli? alıştırma bardağına devam mı etmeli? Yeni bir alıştırma bardağı alırsam tavsiyeleriniz hangisi.cok teşekkür ederim 🥰