Mircet sevimlienerji eşimin gelip noldu bi yerini mi çarptı ?? Naptın kızıma bişey mi dedin bağırdın mı yavruma ?? Triplerini yiyorum ya
KubrAyhanYigit sevimlienerji En son çorbayı kaşıkla içmek yerine kaseyi dikip icirmistim bardağı da sever ya 😂
Yusuf20 sevimlienerji zor ama alıştırma bardağını döker çok hareketli çocuk kaşıkla verince bile çoğu zaman tükürüyor.biberonla düzgün içmiyordu suyu alıştırma bardağıyla oyun eder
turansmom sevimlienerji 4 aylıktan beri içiyor su. 4 aylıkken kan ilacıyla birlikte doktorum ilactan sonra su ver dedi şuan 6 aylık sadece minik kahve yanı bardağıyla içiyor
miusu sevimlienerji bebiş hangisinden içmekten keyif alıyo? bence o hangisiyle daha rahat içiyosa öyle ver annesi