Uygarelif evet usg ile bajiyorlar doktorum durus pozisyonu önerisinde bulunmadi. Yalnizca iki egzersiz verdi ben internetten arastirdim tasima pozisyonlari var bebeginizzi yuzu karsiya bakacak sekilde kolunuza yatiriyosunuz hasta olan taraf altta olacak,,,
Yada kucaginiza dik aldiginizda hasta olmayan taraftaki yanagini kendi yanaginiza yapistirip tutuyosunuz.. blir digeri bebeginizi yuzukoyun yatar gibi gogsunuze aliyosunuz burada onemli olan hasta olan tarafa dönük olmali kafasi… umarim anlatabilmisimdir. Cerrahi soktorumuz fizyoterapiste gerek yok deyip sadece iki egzersiz vermisti ancak arastirmalarim dogrultusunda bu tasima pozisyonlarinin da cok obemli oldugunu gördum.
Bir de bebeginize hep hasta olan taraftan seslenin oradan dikkat cekici oyuncaklarla oynatin.dlyelimki kanepeye sirt ustu yatiriyosunuz hasta olan tarafi acik tarafa baksin ki oraya dönme ihtiyaci hissetsin yabi hasta olmayan taraf hep duvar gibi bir seyle engellenecek dikkat cekici her uyari hasta olan taraftan verilecek.
Bu arada kusuruma bakmayin gec gördüm.
Bizim doktorumuz da bir ayda iyilesmez oyle dusunup sonra hayal kirikligi yasamayin demisti.