evaduru Sebusebu merhabalar istanbulda akin iscan cocuk noroloji var ona goturucem uzman kendisi baya arastirdim pahali bildigin kadariyla ama kesin sonuc ve yonlendirme herseydeh cok onemli
Sebusebu evaduru ben ilk muayne olarak hastaneden randevu alıcsm da hangi bölümden alacağımı bilemedim. Ortopedi mi pediatri mi diye
Buseliii Uygarelif merhabalar . Son durumunuz nedir ? Birde bi kaç soru sorsam benim de şüphelerim varda .
Uygarelif Buseliii merhabalar oğlum artık 13 aylık nadir de olsa eğri tuttuğu oluyor başını ama ilk başlara göre çok çok daha iyi
Uykusuzhergeceeee Eesay ben başını her iki yöne çevirebiliyor muydu kendi, yatarken ve ya kucağa alınca
Eesay Uykusuzhergeceeee bir tarafa kısıtlı çeviriyordu. Ama yatakta ve kucakta hep aynı yönde kalmak istiyordu. Şişlik olan tarafa çevirmiyordu
Uykusuzhergeceeee Eesay benim kızımda bazen sola çeviremiyor ama kucakta rahat çeviriyor yatarkende keyfi gelirse çeviriyor
Melek11111 Uygarelif hosgeldinbebegim1 Y_Annesiii merhaba acaba tortikollis iyileşti mi benim bebeğim de de var
Y_Annesiii Melek11111 yeni gördüm yorumu geçti cok şükür bizim ko yaklaşık 6 ay fizik tedavi aldık sizin kac aylık bebeginiz