Gari_de_Gari Ooo eşim nefret ediyor özellikle miranın bobooaneeeeeeee demesi sinir ediyordu fragmanda bile görse bu ikili tencere kapak çok itici diyor bugün çok sevindi bidaha görmiycem diye😂ama ben sezondan bu yana izlemiyorumdum bugün veda edeyim dedim🤪