Gari_de_Gari mirayybebek miran sete geç gelmiş yapımcıya kavga etmiş falan yazıyordu falat ne kaaa doğru bilinmez 😅
Dn123 Solocannn evet o yani kiz gene iyiydi ama o çocuk ağzından tükürük saciyordu vaska bir seyde yok ama yine de yolları açık olsun mutlu son olmjs sanirim
kullanici_adi_yok Solocannn 😂okulda ilk gunum deyince ben de uniye gidecek sanıyordum bi baktım öğretmen olmuş reyyan bile atandı sen atanamadin dedim kendime 😂😑
75kinalikuzu Solocannn umut vakfını kurdu ya ordaki öğrenciler için kimsesizler e sahip çıktılar çok güzel bitti keşke hazar ölmeseydi ben baştan sona izledim
Annis-ogul Solocannn başından beri hiç sevmediğim bi diziydi fragmanları bile yetiyor nefret etmeye .önce evlen kapiya at öc al sonra aşık ol💩🤬😱kadına at gözlüğü takmış resmen