Aranızda hercai izleyen varmı son sezondan Bu yana izlemiyordum baya saçmalandı kim kimin babası annesi çocuğu belli değildi nerdeyse ben bile test yapıcaktım şadoğlu yada Aslanbey çıkabilirdim🤪şaka bir yana şahane kadro başrol vardı muhteşem ilerleyen bir senaryoyu ne hale getirildiler bugün izledim final diye cidden yazık oldu böyle uyum birdaha gelmez senaryo kurbanı üzüldüm 😑bu arada Reyyan nasıl öğretmen oldu bilen yazarmı 🥴