Eyvahlar olsun, bu ücretler de ne 😦 çok çok fazla. ben bir bakıcıya 2500 vereceksem 3 dil bilmesi, üniversite mezunu falan olması lazım. Benim bakıcım alt komşumdu 4 gün öğlene kadar geliyordu 3 saat falan kalıyordu 750 veriyordum kışın. Bence yeterli bir ücret.