Zeyna_ Hasev2707 bende 3 ay sonra ise baslayacagm bebeğim 6 aylık olacak. İstanbuldayım. 2.500 falan istiyorlar. Ben işi bırakır başkasının çocuğuna evde ben bakarım diyorum. Nedir bu fiyatlar anlam veremiyorum halimize bak. Birde kendi evinde bakacak yani altı üstü.
Hasev2707 Zeyna_ öyle valla inan içim içimi yiyor zaten alacağımız fiyat geçim derdi ortada Allah yardimiz olsun kardesim
Hasev2707 Merve43 eve gelmeyi kabul etmedi kadının evine bırakılan 8 den 4 e kadar bakicak bilmiyorum artık Allah iyi insanlarla karşılaştırsın insan çocuğuma iyi bakışında gerisi önemli deil diyor ama maddiyatta şu devirde baya diplerde bilemiyorum Allah yardımcımız olsun
17112020 Meblaglara bak…kapitalist sistem insanlari ne hale getirdi…calisayim diye bebege bakıcı tutuyorsun nerdeyse maasinin tamami / çoğu ona gidiyor…cocuk baksam daha iyi diye kendi calisma hayatını bitiren arkadaşlarım oldu…üzücü
Tatlican 17112020 aldığı paraya göre güzel bakan biri olduğunda yine iyi .neler duyuyoruz allah korusun .
3children1mom Hasev2707 Nerde yaşadığına da bağlı tabi 😂 Ama genelde öyle ha yok konu komşu bulurum ev hanımı dersen başka deneyimli bakıcılar aza kanaat etmez 😜
Hasev2707 3children1mom komşum var ben bakayım dedi ama kendi çocuğuna zor bakıyor insan guvenemiyorda kolay kolay herkese
Zeyna_ Bilgebykl sadece çocuk bakımı derken bebeginize ayri yemek pisiriyor mu mesela yoksa yemegide sizmi yapip birakiyorsunuz
biranne1 Hasev2707 İzmir’in ilçesi benim arkadaşım 1300 e baktırıyor bakıcının evin de olan yine başka arkadaşlarım da 1500-1700 civarı ama onlar kendi evin de sadece bebek bakımı olarak anlaşmışlar
ikizerkekannesi Hasev2707 ablam kütahyada yaşıyor 1800 artı yol parası bakıcı eve geliyor sadece cocukla ilgileniyor
Hasev2707 ikizerkekannesi fazla ya ne bileyim yinede sadece çocuğa bir iki defa yemek yapıp bir defada uyutacak 🥺
Sarikuzumalp Hasev2707 valla ben bundan 5 sene önce 2 çocuk bakmıştım 900 tl idi 5 sene önce düşün şimdi 2 den aşağı bakmazlar bencr
Hasev2707 Sarikuzumalp ya zaten bakmak istemeyen yokuşa sürmek içinde fazla para söylüyor insanlar zorda kaldığı için baktiriyor tamam diyor çoğu insana bu yüzden fiyatlar da yükseliyor haliyle
Woody Hasev2707 850 çok çok az. 1500 en kötü yerde. Ayrıca kendi evinizde bakacak birini arayın derim. Başka evde yediği içtiği oynadıfı yattıgı kalktıgı dert.sabah belki uyuyor olacak. Siz uyandıracaksınız götürmek için vs
Utkucan Hasev2707 işte onuda anlaşmak lazım geçen gün arkadaş bu işleri ben yaparım 1500 verelim dedi kadın kabul etmedi malesef
3children1mom Hasev2707 Evet komşunun çocuğu oynarken iterse düşerse eline telf alıp ac bırakırsa altı kirlendi 2 saat sonra temizlerse uzar gider😑