Kimse yanlış anlamasın ama çocuk bakmak birşey değil sonuçta o çocuğun sorumluluğunu alıyor bakıcı ve bu çok büyük birşey bn bakıcı olsam 2000 den aşağı bakmam açık konuşmak gerekirse evet çok yüksek bir tutar ama bir çocuğun sorumluluğunu almakda çok büyük birşey birde şöyle bir durum var sen kaç saat çalışıyorsun o bakıcıda o kdr saat çalışmış oluyor