Busragokceberra Woody Çok üzüldüm şimdi ya bir bu eksikti konuşma beslanmede zorluk oluyormuş ilerde konuşmada da zaten şöyle düşünüyorum kendimde olsa zor yanı😔 of ya
Woody Busragokceberra Allah çaresiz dert vermesin. Çözümü çok zor değil. Üzülmeyin hemen. Doktorla görüşünce yazarım size de
Busragokceberra Woody Zaten emmede sıkıntı yaşıyor ilerde beslenmede de olsa çok kötü kesiyorlarmis ama lokal anestezi ile benim yürek dayanmaz😔
Woody Busragokceberra Ben de hep erkek anası olsam çocugu sünnet ettiremem herhalde diyordum. İşte büyük konuşmamak lazımmış🙄 bu çıktı karşıma🤷♀️
Regestation Busragokceberra 15 dakikalık bir operasyon ameliyattan 2 saat sonra emzirebiliyorsunuz ve acımıyor emerken benim oğlum normal saatinde emip uyumuştu. Ama katı gidalara ara verdik bi hafta kadar bu da kendi tercihimizdi doktor yiyebilir dedi aslında ama bizim içimiz el vermedi
Busragokceberra Woody Sordum canım emmesinde sıkıntı yoksa birşey yapmaya gerek yok diye sesli mesaj göndermiş
queenMother Woody dil bağıyla dudak bağı ayrımı ki inanki bilmiyorum kusura bakma dil bağı dilin altında dudak bağı üst tarafta mı oluyor
queenMother Woody tamam dır canım teşekkür ler resimleri daha sonra inceledim oruçtan sanırım😂kafa basmadı
Busragokceberra Woody Aynen takip edeyim bende sizden birşey rica etsem konuşmaya başlayınca bana bilgi verir misin zorluk çeker yazıyor o yüzden
Woody Busragokceberra ayu göreyim o günleri de güzel haberler veririm inşallah Kelimeleri var şu an. Sorun yok onlarda
elifbursa Woody merhaba. Benim de bebeğimde dudak bağı var, henüz 8 aylık. Sizin bebeğinizin konuşmasında beslenmesinde sorun çıktı mı bilgi verir misiniz?
RuzgarMommys Busragokceberra dil bağı vardi konuşmasında pelteklik harfleri söyleyememe oluyordu Yemegi rahat yiyemiyordu kesildikten sonra düzeldi