Woody benim kzımda o şekilde dudak bağımız var bizim üst dişler ayrık oldu , doktora plastik cerraha falan gittik hep , bir sorun olmaz büyüyünce kestirebiliriz dedi bıraktık şimdilik öyle açıkcası .. hiç babıldama olmayınca dil bağı var mı diye aklıma takıldı geçen hafta gittik ama yok dedi sadece dil tabanı geniş dedi doktor o ne demekse 🙄 ama konuşmaya engel degil dedi bakalım artık