Merhaba,
Dogdugunda şüphelenmiştim ama reflu baslayınca unutmuşum bu durumu tamamen. Ust dısler ayrık gelince, burada da bır konuda gorunce “Acaba?” dıyetrk ama içten içe emin olarak doktora sordum ve dudak bağı oldugu kesinleşti.
Belki fark etmeyenler olmuştur. Hem kontrol edelim hem de olanlar nasıl bir süreçten geçti konuşalım istedim

