Hilokiiii reynwoman nerden bulabilirim onu normal molfix hep gördüm de dediğinizden görmedim hiç denemek isterim bez de az kaldı zaten
reynwoman Hilokiiii işte zaten o her yerde olmayışının yüzünden bugün sleepye gebe kaldım bende 😢 bütün internet sitelerinde var büyük marketlerde de var carrefour migrosta falan hatta geçenlerde carrefour indirim yapmıştı paketi 24 tlye gelmişti almıştım bugün işte hesabımda olmadıgı için para alamadım valla yarın adama para attırıp hemen alıcam sleepy de kendim adetimin ilk yoğun gecelerinde kullanırım artık 😂
Papatyaseverr reynwoman evet sleepy berbat premium care kullanıyoruz bugün kilot bezini aldım primanın onuda beğendim bu gece sızdırma yapmazsa devam edeceğiz inşaAllah
Hilokiiii Papatyaseverr kilot bez bende denemiştim ama ya ben beceriksizdim yada o bez saçmaydı 😁🙄 kakasını yaptığı anda çıkarırken bacaklarına bulaşıyordu nasıl yapıyorsunuz siz ağrımayan başımı ağrıtıyordum her kakasında çocuğu yıkamaktan aman aman kilot bez dedin mi üç adım geride duruyorum ama kaka yapmasa güzel bez 😁😁🤪
reynwoman Papatyaseverr premium care de cok güzel aktif bebekten daha güzel premium care serisi ilk doğduğunda 2 ay premium care kullandım bende narindi popişi kücük tü diye kıyamadım şimdi büyüdü yeter falan dedim 😜😂 inşallah bundan da memnun kalırsınız 🌺
Ytrdgn_62 Sleppy 12 aydır kullanıyorum bebegime çok memnunum. Ne sızdırdı. Ne lastik izi oldu. Ne idrarı önde topladı. Gayet güzel kaliteli bir bebek bezi. Biz çok memnunuz. Kullanmaya devam 🥰
Papatyaseverr Hilokiiii yanlardan yırtıcaksın canım mantığı o,aşağı indirirsen şikolata şelalesi olur o bacaklar 😂
Hilokiiii reynwoman hahah 🤣😂😂 bizim burda yakınımda Carrefoursa da var Migros’ta deneyeceğim mutlaka bakalım birde onu elimizden geçirelim 🤣🤣
Hilokiiii Papatyaseverr 😂😂😂 vallahi aklıma hiç gelmedi direk aşağı çekiyordum yanlardan kesmek niye gelmedi bilmiyorum ama çok başım ağrımıştı ondan 😂😂. Ee üstüne yazsalardı madem kenarlardan kesin diye ne bilelim biz 😬😬😬🙄
reynwoman Hilokiiii ay o zaman hiç kacırma benim yakınımda yok maalesef İnşallah beğenirsiniz kücük paket alın sizde sorun olursa en fazla benim gibi yaparsınız 🙈😂
Papatyaseverr reynwoman 14. Aya giricez careyi yeni bıraktım 😂 aslında bıraktıkta denmez baktık olmuyor tekrar döneceğiz ama inşaAllah memnun kalırız 😂
Hilokiiii reynwoman şaka şaka ne olcak sanki az sayılı alırım deneme amaçlı inşallah memnun olurum da kaldırıma artık bezin birinde 🙋🏼♀️😌
Papatyaseverr Hilokiiii kesmeye bile gerek yok yırtmak için yapmıslar hemen yırtılıveyor ama evet haklısın üstünde yazmıyor koli şeklinde almazsan 😂 reklamlardan gördüm bende o özelliği 😂
bikerem reynwoman prima premium care,prima aktif bebek,minnies benim siralamam. Sleepy bio natural de denedim,gunluk ekstra da denedim,natural de denedim ama posrt gibi hic beğenmedik
prenses_annesii2603 reynwoman sleppy natürel Jumbo paket aldık Trendyol ldan kullanıyorum ve gayet de memnunum
Hilokiiii Papatyaseverr offf valla hiç görmemiştim aman yine de boşver ona karşı alerjim oluştu benim😆😆
Hilokiiii Papatyaseverr sorma valla 50li almıştık birde bitmek bilmemişti kilot bez yazısını görünce bile tuhaf oluyorum 😌😬😆
BabyGroot reynwoman ben nerdeyse doğduğundan beri sleepy kullanıyorum çok da memnunum sadece diğer bezlere göre 1 beden büyük almak gerekiyor o kadar. Bu arada kızım 13 buçuk aylık
Organikumos reynwoman ben 7 aydır çok memnunum çok uzun uyku uyuduğu olursa sabahları bir kaç kez sızdırmayla karşılaştım sadece. Bende de molfix hiç iyi gelmemişti mesela doğum çantama bile onu koymuştum sonrada sleepyye döndüm hemen. Ama bu bez işi bebekten bebeğe değişiyor canım ya 🤷🏻♀️