yiyidom reynwoman bende aynı şekilde sleppy bıraktım Molfix külot beze geçtim sürekli sızdırıyordu hem sleppy hem Molfix idrar ını sürekli pijama ve tulum değiştiriyordu m. Baby turco ya geçtim vallahi çok memnunum 2 aydır 1 kez olsun ne çiş ne kaka sızdırmadı.
mycutebaby reynwoman bende hiç memnun değilim bio naturelini aldım o da naturel gibi geçiriyor sürekli kaka çiş oluyor badileri vala sıkıldım onları yıkamaktan. Bir daha asla almam ,,,
busrasahin45 reynwoman kızım 7 aylık ilk 1 ay prima premium kullandım memnun kalmadım 2. Aydan sonra sleppy natural kullanıyorum hala da ona devam ediyoruz çok çok memnunum dediklerinizin ve aşağıda yorum yapan arkadaşların yazdığı hiç bir sorunu yaşamadım
Hilokiiii Papatyaseverr sorma valla 50li almıştık birde bitmek bilmemişti kilot bez yazısını görünce bile tuhaf oluyorum 😌😬😆
efuchan reynwoman sleepy de öne toplanma çok var dediğin gibi ben ee kilot bez almıştım 40 tane kaldı değiştiricem ne alsam bilmiyorum molfix hiç kullanmadım
reynwoman efuchan molfix değilde molfix pure soft olanı var onu denemenizi tavsiye ederim ben memnun kaldım baya
Betulnur @Hll34#117525981 defa kullandim sleepy kiziimda asiri pisik yapti ve dedginiz gibi sızdırıyor doğduğundan beri molfix ve prima dönüşümlü olarak kullaniyrm ve memnunum
Ege_05_26 reynwoman sleepy benm oğluma pişik yaptı 1 paketi zor kullandık molfix kullnyorz çok memnunum
Zynp26- reynwoman ilk baş bebeğim doğmadan prima premınumm care aldim ve başladım sonra diğer bezleri de denedim tek tek can bebe kullandım bezin içinde topak topak sertlikler fark ettim vazgectim sorna sleepyy aldim begenmedim onu da sonra tekrar prima preemınum care döndüm ancak bezin 4 numarasına geçtiğim için 4 numara o kadar farklı geldi ki sert ve kenarlari iz yapiyo sonra molfix 4 numara aldim iki bezi yan yana koydugumda bile fark gözle görülüyor molfix yumuşacık iz bile yapmıyor bundan sonra molfix🤭
efuchan reynwoman tamam bakayım kilot varsa hatta kilot alayım peki sleepy ile kıyaslayınca beden bire bir yuttu mu 5+ kullanıyor 5 mi 6 mı almalı
reynwoman efuchan ben bugün sleepy aldıgımda ölçtüm bezleri son molfix pure soft kalmıştı bir adet çünkü sleepy molfix ten daha dar molfix tam kalıp
Pelin43 reynwoman bebeğim 7.5aylık ilk doğduğunda molfix kullanıyordum şimdi uzunca zamandır sleppy natıral kullanıyoruz.. Külot bez evet lastik izi yapıyor ve kaka yapınca hemen değiştirmek lazım bir de idrar kokusu çok fazla bezle alakası olduğunu hiç düşünmemiştim bundan sonra ki bezler için Bi düşüneceğim.. Ama pişik yapmıyor kullanımı rahat diye tercih ediyorduk
reynwoman Pelin43 valla prima premium care ve prima aktif bebek kullanan biri olarak molfix pure soft denemenizi tavsiye ederim cok güzel bir bez yumuşacık içi pamuklu ama normal molfix olan değil pure soft yazıyor üstünde beyaz paket normal molfix olan komple yeşil paket
Mrymmhmt reynwoman dediklerinizi aynen bizde yaşıyoruz öldüm zıbın değişmekten hiç aklıma gelmedi bezi değişmek hangisi sızdırmıyo acaba
reynwoman Mrymmhmt valla ben prima aktif bebek prima premium care ve en sonda molfix pure soft bu 3 markadanda cok memnun kaldım sızdırma taşma pişik vs hiçbiri olmadı fakat molfix pure soft olacak normal sadece molfix olan değil
Gizemnilmila reynwoman akrepte bio natural yeni çıkandan kullanıyorum külot bez olarak inanılmaz memnunum içeriği de temiz sleepy nin diğer ürünlerini de kullanmış bir olarak bu en iyisi denemenizi tavsiye ederim çok başarılı
reynwoman Gizemnilmila valla sleepy natural bugün hem çişini sızdırdı hemde şuan pişik yapmış maalesef sleepy denemeyeceğim bir daha, ama arkadaşlara fikir olsun yine de bebekten bebeğe de farkta ediyor muhakkak
Zgr26 reynwoman ben de sleepy beğenenleri anlayamıyorum 🤷♀️ Kesinlikle 1 numara kullan ırken bile hep tasma sızma yaptı. Bir paket kullandım ama nasıl pişman oldum. Ben de molfix pure & soft kullanıyorum hem kalın hem de o kadar yumusak ki. Cok güzel emiyor bebeğin popossu kupkuru alıyorum. İnternetten alıyorum ben hep bezlerini. Cogu yerde bulunmuyor
reynwoman Zgr26 ayy Allah razı olsun sonunda kullanan birine denk geldim sarılalım 😍😍🤩🤩😂 cidden öyle ki ben prima premium care de kullandım aktif bebek olanı da 7 ay kullandım prima en pahalı bez bezleri içinde kalitesinde ortada gayet güzel ama molfix pure softta resmen prima kalitesinde hatta pure soft un iç kısmı yumuşacık ele verdiği o doku yumuşaklık cidden cok iyi cok güzel ne bi koku taşma sızıntı pişik hiçbiri olmadı ben cok memnun kaldım bugün marketlerde bulamadım maalesef mecbur sleepy aldım ve 3.sleepyi bezi taktım kızıma ve şuan pişikte olmuş yarın hemen eşime molfix pure soft aldırıcam migrosta falan bakar artık
minnakim1 Echche Evet bende önünü ve arkasını katlayınca sızdırma olmadı demekki öyle kullanılıyor. Ben memnunum. Çok dolunca yine taşma yapıyor oda her bezde yapar bence. Bu arada şu yoruma cevap yazayım dedim baktım ki yine sen 😂😍 çek tulumbayı
Zgr26 reynwoman molfix pure & soft kullanmadıkları için sleepy övüyorlar. Ama bir deneseler anlarlar 😅😅 sleepy bio natural aldım bir kez de denemek için o da güzeldi içi natural e göre daha yumuşak ama ince asla molfix kadar olamaz.