Normalde prima aktif bebek kullanıyordum fakat bezin parfümlü oluşundan sanırım iki damla çişini yapsa bebeğim cok kötü idrar kokusu veriyordu dışarı 8 aya kadar kullandık şuan 8 bucuk aylık kızım 15 gündür molfix pure soft kullanıyordum aşırı memnun kaldım içi yumuşacık pamuk gibi primadan bile daha yumuşak kokusuz parfümsüz cok memnun kaldım pişik vs sızdırma hiç birşey yaşamadım prima da sızıntı yapmıyordu ama cok koku veriyordu bugün bez alacaktım lakin molfix pure soft bulamadım bi türlü cevre civarımda kartımda da para yoktu internetten alamadım velhasıl sleepy alayım kücük paket dedim ve şuan 2.bezi değiştiriyorum kızımın alt pijaması ıslanmış ve idrarını sızdırma yapmış ayrıca bez naylon gibi haşır huşur yumuşaklık kesinlikle yok hiç beğenmedim idrarı ön kısımda topluyor ön taraf aşırı şişiyor arkaya vs dağılım kesinlikle yapmıyor sleepy ilk ve son benim için maalesef