Gokce1504 canm 2buçuk ay çektim herşey kullandm krem kantoron yağı zeytin yağı ayva çekirdeği malesef biraz uzun sürdü iğlrşmesi o kadar kötü olmuştu ki iki hafta kadar sağıp verdim o sürede kantoron yağı ve krem kullanmaya devam ettim o şekilde düzeldi emzirme danışmanıda emzirmeye başlamadan sütünle ıslat emzirdikten sonrada sütünle ıslat kırumasını bekle öle kapat demişti göğsünü işe yaramştı