Lansinohla başladım gümüş kapak kullandım ama çok kullanışlı olmadı kantaron yağı kullandım faydası olmadı Kalkan ile lansinoh çok işe yaradı bende sonra mustelaya geçtim o da iyiydi Zamanla geçecek ne yaparsanız yapın bir ay geçmeden düZelmeyecek Ben çok canım acıdığı zaman Gün içerisinde biraz pompa yapıp göğsümü dinlendiriyordum ama emzirmeyi de tamamen bırakmadan Emme sıkıntısı yoksa yapabilirsiniz Bu arada doktor garmaston krem önermiştim Kremim bitince alacağım Şimdi 50 günlük olduk hassasiyet kaldı az acı kaldı sadece o kadar da ollur