Betullz okumak tabi ki çok güzel bilgi edinmek, araştırmak.. Ama insanın başına gelmediği sürece hiç bir sorunun cevabı yanıt bulmaz diye düşünüyorum.. Sadece bebek konusu değil herhangi konu için de öyle.
Asla bir olayı yaşamadan en ince detayına kadar sorgulayamaz insan..
Bebek konusu çok hassas bişey sormak istiyorum size bebeğinizle çok zor bir durumda kaldınız çözümünü gidip bi kitaba bakarak mı bulmaya çalışırsınız yoksa bunu birebir yaşamış tecrübeli insanlara sorarak mı halletmeye çalışırsınız?
kitaptan edinilecek bilgi çok başka tecrübeli insanlardan edinilecek bilgi çok başka diye düşünüyorum ☺️
Asla size karşıt değilim sadece fikrimi sundum 🌼 hayırlı ramazanlar