Betullz bi kısmına katılıyorum coğu kısmına katılmıyorum. Ben de okuyan araştıran bşr anneyim ama burada gelip soru soruyorum. Çünkü her bebek bir değil. Her şey kitaplarda yazıldığı gibi olmuyor maalesef. Siz de burada olduğunuza göre sizin bebeğiniz de o kitaplardaki bebek değildir diye düşünüyorum.
Ayrıca insanların anneliğini hiç yargılamadım. Kimin ne yaşadığını bilemeyiz. Tv tablet izletene de saygım sonsuz izletmeyene de. He ben izletmiyorum çok şükür yemeğim olmadığında eşim dışardan getirebiliyor. Temizlik yapmadığımda laf eden olmuyor. Ama herkes aynı şartlarda yaşamıyor. Bence siz de insanların anneliğini yargılamayın