Betullz öngöru zaten dogru olmak zorunda degil fikir verir bu konuda ugrasacaklari bir sey oldugunu dusunmuyorum hasta soyle oyle bir sey olur ya da olmaz der gecerler.Caresizilik doktorlarin farkli gorusleri aile yapilarinin farklılığı aile ici maddi manevi yetersizlikler burda okuyan arastiran insanlardan fikir almak kotu degil bu cahilce yetistirmek oldugunu düşünmüyorum sormak bile ogrenmek istemedir.bazen de ayni yollardan gecenlerle dertleşmek.cok basit bir gelisim kitabiyle tum sorularin cevaplandigini da dusunmuyorum elimde 3 4 bebek gelisim kitabi var hepsine ay ay baktigimda internetten araştırdığımda hala sormak istedigim sorular oluyor her ay doktor kontrolune de gidiyorum sansliyim ama ne hayatlar var cocukluktan gelen evlilikle devam eden kimseyi cahilce yetistiriyosun diye yargilamak dogru gelmiyor.