aliismom Moğol lekesi suni sancıyla alakalı birşey değil bir nevi doğum lekesi genellikle çocuk büyüyünce geçiyor eski çağlarda bazı ırklarda daha fazla görülmüş o yüzden moğol lekesi de deniliyor Moğollarda da fazla orandaymış benim ilk kızım da vardı altı yaşında şuan tamamen yok oldu ikinci kızımda da var o bir buçuk yaşında biraz azalmaya başladı zamanla Buda yok olur umarım nadiren kalıyor yetişkinliğe kadar büyük çoğunlukta çocukken geçiyor ilk dört beş yılda