Kızlar bebeğim 11 aylık doğduğunda poposu tamamen morcu bizde doğum lekesi geçer falan diye pek takmadık ama şuanda o morluk sırtına kadar büyüdü ve ben bu görüntüden rahatsız olup doktoruma mesaj attım resmini attım ve direk beni aradı kızımda titreme göz seğirmesi ve yürüyememe yürümeye isteksizlik olup olmadığını sordu. COk şükür bebeğimde bunlar yok gayette kendi kendine 4 5adim atıyor eğer bu belirtiler olsaydı bir hastalıktan şüphelenecektik dedi isminide söyledi ama unuttum kızlar o endiseyle ve bana bayram sonu muakkak bir çocuk nörolojiye götürmemi söyledi inşallah kötü birşey çıkmaz başına böyle birşey gelen varmı?