beyazgelincik Nilican yok bizde de var dr a sorduk normal dedi endişe edecek bir durum değil hatta beline sıçrıyor bazen
bir_pasa_annesi GME123_ ben sezaryen oldum cnm benim oğlumda da var omuzlarında popods vücutta doktorum 2 yasına kadar gecer dedi dediği gibi oldu hafif rengi gitmeye basladı 13 aylık oğlum
GME123_ bir_pasa_annesi Bende sezeryan oldum normal doğum diye gittim suni sancı dahi aldım ama açılma olmadığı için sezeryan aldılar
nazatamina Asya irklarinda oluyor benim uc cocugumdada var babasi ve halalarindada varmis halasinin oglu oldu ondada var bazi seyler genetik olabiliyor bir sakincasi yok
tatlisertt Benim kızımda da var eşim has Türküz biz o yüzden var hepimizde vardı bizim diyor doktora sordum genetik bir şey zarari yok dedi. Irksal olduğunu söyleyen de var eşim gibi
[silindi] GME123_ evett kizim da da oldu canm gecti sıkıntı yapmayin bnde korkmustum dedm bu ne faln snradan gecti 😀😀