Pares Bal_yanak 12 aylık oğlum primanın 4+ olanını kullanıyoruz bizde stok yaptık 6 ay gidecek kadar alıp koydum hergğn zam 🤦🏻♀️
Bal_yanak Pares aynen ya bu nedir sürekli indirimleri takip ediyoruz fazladan fazladan alıyoruz kredi kartı kabardı stok yapmaktan ama zararımız yok tabi
Bal_yanak Nrgs valla canım 120 li iki tane 60 lı iki tane evde 60 lı ve 120 li ve 50 li bir paket var indirimden ikinci el uygulamasından aldık çok gibi oldu ama baya gider diye düşünüyorum 🤔
Nrgs Bal_yanak huuhhuu sizinki 3-5 koliden de fazlaymış😳bu stokçuluk değil başka bir şey😁 yani 600tane bez var günde 5 tane kullansanız 4 ay eder inşallah elinizde kalmaz😊 🙏🏻
Nrgs Efruz Trendyol, E bebek, Carrefour, Migros gibi büyük marketlerde ara ara kampanya oluyor hangisine denk gelirsek alıyoruz 😊
Bal_yanak Nrgs hahaha Allah razı olsun valla hiç toplayıp hesap yapmamıştım sağol beni aydınlattığın için 🤗😂
Mucizem_0809 Bal_yanak 4 numarayı uzun süre kullanırsın baby turco nun kalıpları da biraz büyük gibi oğlum 13 kilo 23 aylık baby turco 5 tam geliyo sleppy 5 buçuk numara sıkıyo gibi
Bal_yanak Mucizem_0809 canım doğadan olanı mı kullanıyorsun yoksa ilk çıkanı serisini mi ikiside farklı bence
Bal_yanak SarosunAnnesi doğru söylüyorsun aldıktan sonra aklıma geldi ama 12-25 kilo oda büyük ne zaman olacak bizimki uzun boylu kilosu normalmiş ama çok zayıf diyor herkes bıktım usandım vallahi
otose_san Bal_yanak genelde 1 birer paket alıyorum ben bezleri, en fazla 2 paket. Her şey iyiyken bi anda küçük geliyor bez, elimde patlarsa daha kötü. 2 numarada böyle bir sorun yaşamıştım, komşum hamile ben kullanırım deyince ona verdim son açık paketi
Bal_yanak otose_san aynen ıslak mendile bişey olmaz koli koli alsan ama bez küçük gelir felan sıkıntı
Mucizem_0809 Bal_yanak doğadanı kullanıyorum ilk çıkanı çok kötüydü aşırı pişik yapmıştı ben şuan gece sleppy gece külodu gündüz baby turco kullanıyorum inş. Havalar iyice ısınınca tuvalete alışmak istermi denicem
otose_san Bal_yanak kesinlikle, ıslak mendil neyse de bezde beden sıkıntısı olabiliyor ya da bi anda pişik yapabiliyor.
Baltenekem Bal_yanak bende stok yapıyorum ama baby turco bedenleri küçük gibi gelmişti bana 8 kilo bebeğime zor takıyodum nedense 4 bedeni